Skræddersyet grafisk identitet forvandler konsulentvirksomhed
I 2018 påtog Attityde sig opgaven at revolutionere Prospectus' digitale og grafiske identitet. Prospectu, ledet af Camilla Mehlsen, stod over for en væsentlig omvæltning: fra en traditionel finansiel baggrund til en dynamisk konsulentvirksomhed. Attityde skulle skabe en identitet, der afspejlede denne transformation.
Udfordringen
Camillas udfordring var overgangen fra en statsautoriseret revisor til konsulentbranchen. Hendes hjemmeside, selvlavet og utilstrækkelig for hendes nye rolle, manglede et professionelt og brugervenligt design. Dette var en barriere for at udtrykke hendes nye arbejdsidentitet og virksomhedsbrand.
Processen
Attityde indledte med en dybdegående workshop for at forstå Camillas værdier og vision for Prospectu. Gennem tæt samarbejde blev hvert element af brandet gennemtænkt – fra hjemmesides design til markedsføringsmaterialer. Attityde's tilgang var detaljeorienteret og intet blev overladt til tilfældighederne.
Løsningen
Mød resten af Attityde
Det er mere end blot et webbureau – det er en regulær sparringspartner
5.0
Camilla Mehlsen
Indehaver, ProspectuSådan genopfandt vi Øster Lindets rejseplatform
En hjemmeside, der rocker: CIOKS udfordrer det digitale rum
Revolutionering af skrotbranchen: Bradals Produkthandels digitale transformation
Hjemmeside booster Siim Båd & Motors salg
Innovativ jobportal med fokus på finanssektoren
Transformering af milliardvirksomheds digitale strategi
Bremdal Radio & TVs Digitale Transformation
Fysisk forretning med fornyet digital synlighed
Skræddersyet grafisk identitet forvandler konsulentvirksomhed
Attityde og Bilinfo revolutionerer digitalt landskab for bilforhandlere
Vi kender dine konkurrenters budget
Vi ved hvad dine konkurrenter investerer i deres marketing. Skal vi give dig indsigt i dine konkurrenter, og fortælle dig dit uforløste vækst potentiale?
Få afdækket din konkurrent
+4.000
-4.000